465 320 465 (7:00 – 19:00)

Skupinové cvičení

Výhody cvičení u nás

  • odborné vedení vysokoškolsky vzdělanými fyzioterapeuty
  • malá skupinka 5-10 osob
  • moderně vybavený cvičební sál
  • komfortní šatny a sprchy
  • pouze 150 Kč za lekci

Přihlaste se na kurz

Skupinové cvičení je  pro klienty, kteří chtějí aktivně pracovat na svém zdraví.

Proč cvičit s námi

  • Cvičení probíhá vždy v malé skupince 5–10 osob (podle druhu kurzu, podle závažnosti)
  • Fyzioterapeut dbá na správné výchozí postavení vašeho těla a koriguje správnost provedeného pohybu
  • Individuální přístup k dětem, k seniorům i aktivním sportovcům
  • Každá skupina má upravený program podle potřeb a možností aktuálních účastníků
  • Čeká vás moderně vybavená tělocvična
  • K dispozici vám jsou komfortně vybavené šatny a sprchy

Přehled kurzů: Cvičení pro ženy | Cvičení pro muže | Cvičení pro děti | Cvičení pro seniory | Fyzio jóga a Zdravá záda | SM systém | Mladý sportovec

 

Kurzy pořádáme dvakrát ročně

Aktuálně otevřené kurzy

Cvičíme v malých skupinách, aby se vám fyzioterapeut mohl věnovat

Cvičení pro ženy

  • Terapie pánevního dna s využitím metody Mojžíšové
  • Cvičení v malé skupině je určené pro ženy, které chtějí řešit problematiku malé pánve
  • Pomáhá při funkčních gynekologických obtížích, bolestivé menstruaci, inkontinenci, častých zánětech, snaze o otěhotnění
  • Lektoři: Bc. Lucie Pecinová, Eva Dřevecká DiS.

Cvičení pro muže

  • Program pro muže se zaměřením na prevenci a léčbu pohybových obtíží.
  • Cvičení k protažení zkrácených svalů. zlepšení pohyblivosti kloubů a k posílení svalů s dodržením parametrů zdravého pohybu.
  • Lektor: PhDr. Andrea Záhorská

S dětmi cvičíme formou hry, aby je to u nás bavilo

Cvičení pro děti – pohyb hrou

  • pro děti ve věku: 5-7 let, 8-11 let, 12-15 let
  • Skupinové cvičení a hry zaměřené na rozvoj pohybových a koordinačních schopností dětí v různých věkových kategoriích.
  • Formou týmových her se děti zábavným způsobem učí novým koordinačním dovednostem a správným pohybovým návykům.
  • Cílem kurzu je podporovat u dětí správný motorický vývoj a rozvíjet jejich rychlost, hbitost, rovnováhu a pohybovou šikovnost.
  • Lektoři: Bc. Lucie Pecinová, Bc. Radka Slavíková

Skupinové terapie zvládne každý, bez ohledu na věk

Cvičení pro seniory

  • Cvičení pro aktivní seniory, kteří chtějí pracovat na svém zdraví.
  • Kurz je zaměřený na zlepšení rovnováhy, udržení pohyblivosti v kloubech, posílení svalů, rozvoj jemné motoriky a smyslového vnímání.
  • Cílem kurzu je zlepšení koordinace pohybů, pohybových návyků a držení těla. Součástí jsou i dechová a relaxační cvičení.
  • Lektoři: Mgr. Darina Latzková, Bc. Radka Slavíková

Fyzioterapeut dbá na správné postavení vašeho těla

Fyzio-jóga (více informací)

  • Ideální pro všechny věkové skupiny.
  • Skupinové cvičení vycházející z jógy v kombinaci s moderními fyzioterapeutickými technikami.
  • Cvičení je účinné na obnovení a udržení svalové rovnováhy.
  • Zaměřuje se na protažení, celkovou stabilizaci a zpevnění těla.
  • Lektor: Simona Kalinová DiS.

Zdravá záda (více informací)

  • Cvičení pro všechny, které občas bolí záda.
  • Zaměřuje se na odstranění pohybových potíží vznikajících ze sedavé, fyzicky namáhavé nebo jednostranně zatěžující práce.
  • Je vhodné i po fyzioterapii jako dokončení léčebného procesu.
  • Při tomto skupinovém cvičení kombinujeme více fyzioterapeutických technik a využíváme Flowin, Bosu, SM systém, TRX.
  • Lektoři: PhDr. Andrea Záhorská, Simona Kalinová DiS., Bc. Radka Slavíková

Společně cvičíme pro správné držení vašeho těla

SM Systém

  • Jedná se o účinné kondiční cvičení s mírnou náročností.
  • Terapie dle MUDr. Smíška s využitím pružných lan k aktivaci spirálních pohybových řetězců.
  • Cvičení je cílené na uvolnění a posílení zablokovaných částí páteře a kloubů horních a dolních končetin.
  • Lektoři: Bc. Radka Slavíková

Kondiční cvičení

  • Určeno pro aktivní sportovce.
  • Tento program se zaměřuje na posílení horních i dolních končetin a těla jako celku.
  • Cvičení je určeno pro zlepšení výkonnosti, zlepšení pohyblivosti a koordinace pohybu.
  • Využíváme váhu vlastního těla k jeho posílení jako celku
  • Cílem kondičního cvičení je zvýšení svalové kondice, korekce držení těla, protažení svalových skupin.
  • Lektor: Bc. Radka Slavíková

Mladým sportovcům se vždy věnuje zkušený fyzioterapeut

Mladý sportovec

  • Kompenzační cvičení pro aktivní sportovce – nutný doplněk tréninku
  • Tento kurz je určený zejména pro mladé sportovce, kteří trénují i několikrát týdně.
  • Má-li být sport prospěšný pro vývoj dítěte, musí obsahovat kompenzační terapii k prevenci vzniku zdravotních obtíží z přetížení.
  • Nejdůležitější je začít s terapií včas. Vhodné je začít preventivně cvičit již od 8 let, ale nezbytné je i pro starší děti a mládež. Cílené kompenzační cvičení by mělo být součástí pohybového režimu každého sportovce.
  • Pokud nedojde k odstranění chybných návyků včas, dochází k prohloubení svalových nerovnováh a ve věku kolem 13 let k prvním poraněním kloubů. Pokud se správně nastaví funkce pohybového aparátu, výsledkem je, vedle zdraví, také zvýšení výkonnosti.
  • Lektor: PhDr. Andrea Záhorská

Přijďte na některý z kurzů

Přihlaste se